20 Mẫu câu chúc mừng ngày nhà giáo bằng tiếng Anh

Đánh giá bài viết post

Lời chúc ngày nhà giáo – Teachers Day Wishes

Dạy học là một nghề cao quý cho phép một người truyền bá kiến ​​thức, chia sẻ trí tuệ và xây dựng các bạn nhỏ trở thành những người trưởng thành có năng lực và trách nhiệm trong tương lai. Theo nghĩa đó, tương lai của thế giới này thực sự nằm trong tay của giáo viên! Các giáo viên dạy học sinh hết sức cẩn thận và kiên nhẫn, và sự chăm chỉ của họ phải được xã hội công nhận. Trong Ngày Nhà giáo này, hãy gửi đến những người thầy cô đáng kính những câu nói và thông điệp chúc mừng ngày nhà giáo đáng kính từ trái tim của bạn và đánh giá cao những nỗ lực của họ một cách ý nghĩa! Hãy xem những mẫu dưới đây và chọn những Lời chúc Ngày Nhà giáo theo sự lựa chọn của bạn!

  1. Thank you for teaching me with kindness, dear teacher. Happy Teachers Day!
  2. Happy teachers day! It has been an honor to get to learn so many things from you; thanks for inspiring me!
  3. Happy Teachers Day to you! Your wisdom, dedication, and kindness will always lead us to the right path and inspire us to be better human beings.
  4. Dear teacher, Wishing you a happy Teachers’ Day. Thank you for being the guiding light and for inspiring me to do well in my studies. You are the best teacher.
  5. Happy Teachers Day! Please accept my immense respect and best wishes!
  6. Happy Teachers Day! Your words, attitude, and actions have made such a positive difference in our children’s upbringing! We are truly thankful to you!
  7. I was lucky to have a teacher as wonderful as you are. Wishing you a Teacher’s Day that’s full of joyous moments!
  8. Thank you for being an amazing mentor. Happy Teachers Day!
  9. Happy Teachers Day! We are grateful to you today and every day!
  10. To the world’s greatest teacher, Happy Teachers Day! Thank you for everything!
  11. You gave us all the reasons to dream big and all the resources to achieve it. You are a blessing in our life. Happy teachers day!
  12. Thank you for teaching me a subject I thought I could never understand or be interested in. Thank you for making learning fun. Happy Teacher’s Day!
  13. Thanks for always taking care of us and reassuring that all of us were doing okay; you are the worlds’ best teacher! Thank you for everything!
  14. The amount of your contribution to our kid’s life is something that cannot be explained in words, we are more than grateful to you! Thank you!
  15. Happy Teachers Day to you! You have been an amazing role model for me.
  16. Thank you for making me a good human being. Happy Teachers Day!
  17. Our parents gave us life and it was you who taught us how to live it. You introduced honesty, integrity, and passion to our character. Happy teacher’s day 2020!
  18. Dear teacher, you have been a great mentor and guide and have shaped my career well. I thank you for your effort and hope you remain a superb mentor for others also. Happy Teachers Day.
  19. Happy Teachers Day to you! Your dedication is so inspiring!
  20. Wishing you a meaningful and happy Teachers Day ahead!

Nhân ngày nhà giáo Việt Nam, Skype English cũng gửi lời chúc tới sức khỏe, hạnh phúc và thành công tới tất cả những người đã, đang và sẽ làm nghề giáo. Tất cả những nỗ lực và công việc khó khăn mà họ đã cống hiến để mang lại điều tốt nhất cho học sinh không bao giờ có thể được đền đáp bằng lời nói đơn thuần. Skype English cũng tự hào là một trong những đơn vị đồng hành trong sự nghiệp giáo dục, với sự mệnh làm cầu nối giữa học sinh, học viên Việt Nam với những nhà giáo dạy tiếng Anh tại Việt Nam cũng như trên khắp thế giới thông qua các khóa học tiếng Anh online 1 kèm 1 của mình!

Để đăng kí HỌC THỬ MIỄN PHÍ, kiểm tra đánh giá trình độ hiện tại và nhận lộ trình học riêng biệt, học viên/ phụ huynh có thể click vào nút đăng kí dưới đây để được trải nghiệm học thử 30 phút hoàn toàn miễn phí khóa học tiếng Anh online 1 kèm 1 cùng đội ngũ giáo viên chất lượng cao tại Skype English
Path 252@ 2

ĐĂNG KÝ HỌC THỬ miễn phí

    Hãy đến Skype English ngay hôm nay để cảm nhận sự khác biệt!